sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Uusien saappaiden testausta

Olin pari päivää relaamassa mökillä ja teki kyllä tosi hyvää, tänään oli taas hurjasti intoa ratsastaa! Päätin innostuspuuskassa kokeilla ekaa kertaa talven jälkeen uusia saappaita ja olin varautunut pahimpaan (eli kauheaan kärsimykseen ja siihen, että en edes pääse hevosen selkään) mutta yllätys olikin todella positiivinen :) Olin kyllä testannut noita pari kertaa syksyllä, mutta en muistanut ollenkaan että ne olivat noin hyvät!


Ostin mun vanhat Königsit reilut neljä vuotta sitten ja oon käyttänyt niitä sen jälkeen lähes päivittäin (en pysty mitenkään ratsastamaan chapseilla, tuntuu että jalka heiluu liikaa), joten kyllähän ne ovat jo aika maailmaa nähneet. Ajattelin että jos tulee sopivat saappaat eteen, niin ostan toiset kisasaappaiksi ja löysinkin nämä uudet juuri sopivasti "sisäänajettuna" ja vielä mun mitoilla. Edellinen omistaja oli ratsastanut niillä noin viisi kertaa, mutta todennut ne sitten liian pieniksi, joten sain ne ostettua edulliseen hintaan. Hyvä tuuri siis!


Menin Pojan kanssa kentällä noin 40 min ja se oli oikein hyvä ratsastaa, tai sitten vaan hämäännyin kun saappailla olikin niin helppo mennä. Ei vaan, kyllä hevonen kulki oikein kivasti ja sain tehtyä hyvän läpiratsastuksen sekä muutaman vaihdon. Ravasi lopuksi taas tosi hienosti ja isosti, joten ilmoittaudun nyt sitten hyvällä fiiliksellä kisoihin :) Huomenna tehdään vähän ratatreeniä maneesissa, kun tuolla hehtaarikentällä mittasuhteet helposti vääristyvät ja tulee tehtyä vähän turhan isoja ympyröitä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysymyksiä tai kommentteja? Jätä viestisi allaolevaan kenttään tai laita sähköpostia!